Ahad, 2 Ogos 2009

Pelajar KTADFA ke Maahad Tahfiz 2005 - 2009

Ahmad Faiz Bin Zulquarnain.
Beliau telah menyambung pengajian di Madrasah Hafiz Klang, Selangor pada tahun 2009 dalam Tingkatan 1. Madrasah Hafiz merupakan sebuah sekolah menengah swasta berkonsepkan intergrasi Pendidikan Hafiz al-Quran, Akademik sistem kebangsaan dan Pengajian agama sistem kerajaan Negeri Selangor.












Mohd Adib Bin Saparwan.
Beliau telah menyambungkan pengajian di Maahad Tahfiz Bukit Pelindung, Kuantan, Pahang pada tahun 2009 dalam Tingkatan 1. Maahad ini merupakan sebuah sekolah agama rakyat yang berkonsepkan sistem tahfiz dan agama sukatan sekolah sendiri dan akademik sistem kebangsaan. Sekolah ini dalam proses naik taraf kepada Sekolah Agama Bantuan Kerajaan Pusat (SABK).






Pada tahun 2005 seorang pelajar KTADFA, Mohd Najmuddin bin Hasbullah (Anak Pengerusi KTADFA) telah menyambungkan pengajian di Maahad Tahfiz Bukit Pelindung, Kuantan, Pahang dalam tingkatan 1. Sekarang beliau berada dalam Tingkatan 5. Beliau telah khatam hafazan 30 juz.

Pada tahun 2008 seorang pelajar perempuan KTADFA (Sakinah) telah menyambung pengajian di Tahfiz Yayasan Pahang, Tanjung Lumpur, Kuantan, Pahang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doa Tetap Bertaqwa & Mendapat Rezeki

Doa Tetap Bertaqwa & Mendapat Rezeki

Doa Menuntut Ilmu & Diberikan Hikmah

Doa Menuntut Ilmu & Diberikan Hikmah

Pelajar Kelas Tahfiz 2007

Pelajar Kelas Tahfiz 2007